صفحه اصلی
بازدید رئیس دانشگاه از مراکز و صنایع فعال در منطقه آزاد چابهار
  • 68901 بازدید

دکتر سید محمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی در رأس هیئتی از برخی مراکز و صنایع فعال در منطقه آزاد چابهار بازدید کردند.

دکتر آقامیری و هیئت همراه در این  سفر که 17 و 18 خرداد 1402 صورت گرفت، در نشستی مشترک با امیرمقدم، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار؛ زمینه‌های همکاری و مشارکت دانشگاه شهید بهشتی در طرح‌های توسعه سواحل مکران را با مسؤلین مربوط مورد بحث و بررسی قرار دادند.

هیئت دانشگاه شهید بهشتی همچنین از شهرک پتروشمی چابهار و واحدهای در حال ساخت آن شامل نیروگاه، واحدهای پتروشیمی، آبگیر و آب‌شیرین‌کن، خطوط انتقال گاز، آب و متانول و مخازن مربوط بازدید کردند. رئیس دانشگاه و هیئت همراه در ادامه از دانشگاه بین‌المللی چابهار و سازمان منطقه آزاد چابهار نیز بازدید به‌عمل آوردند.

دکتر ابطحی، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه؛ دکتر افضلیان، معاون سابق آموزشی دانشگاه؛ دکتر مظاهری، رئیس دانشکده روانشناسی و علوم‌تربیتی؛ دکتر کامبوزیا، رئیس پژوهشکده علوم محیطی؛ دکتر صمصامی، رئیس دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی؛ دکتر رشیدی، رئیس مرکز آموزش‌های تخصصی و دکتر قاضی‌زاده، عضو هیئت علنی دانشکده مهندسی برق (کنترل-قدرت)؛ رئیس دانشگاه را در این سفر همراهی می‌کردند.

 

گــزارش تصــویــری 

افزودن نظرات